Jako supporter zákaznického servisu budete naslouchat zákazníkovým potřebám a situacím. Kromě toho budete vyřizovat jejich požadavky prostřednictvím několika kanálů. Tyto požadavky se obvykle budou týkat dotazů ohledně produktů, doručování a řešení reklamací. Také jim budete poskytovat prodejní servis.
Na této pozici budete nastavovat služby, shromažďovat zpětnou vazbu, obsluhovat několik systémů a budovat cenné vztahy - to vše během poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu.
Jako area responsible v oddělení zákaznického servisu budete součástí pracovního týmu, který se stará o potřeby našich zákazníků. Zároveň získáte možnost dosahovat cílů v rámci své oblasti odpovědnosti a tím prokážete schopnost pokračovat ve své kariéře v oblasti zákaznického servisu.
Jako area responsible získáte možnost stát se odborníkem v jedné nebo více oblastech zákaznického servisu a budete moci školit členy svého týmu sdílením osvědčených postupů ze své oblasti.
Jako team leader oddělení zákaznického servisu budete mít na starosti vedení svého týmu k dosažení cílů stanovených společně s manažerem oddělení zákaznického servisu. Společně budete také plánovat a řídit každodenní úkoly týmu.
V pozici team leadera oddělení zákaznického servisu budete hrát významnou roli při rozvoji svého týmu a budování příjemné a motivující atmosféry pro všechny.
Jako manažer oddělení zákaznického servisu budete mít celkovou zodpovědnost za provoz oddělení zákaznického servisu a za sledování relevantních klíčových čísel. Budete také zajišťovat aktivity ohledně školení, rozvoje a motivace svého týmu.
Celkově bude vaším nejdůležitějším úkolem zajistit, aby váš tým poskytoval našim zákazníkům skvělý zákaznický servis po každý den.